Leje af sognegården

Lokaler i sognegården kan lejes, når det er foreneligt med kirkens egen brug af sognegården.

Sognegårdens lokaler er vel­egnede til sammenkomster i an­ledning af barnedåb, mindesamvær, kon­firmation, bryllup, runde fødselsdage og andre mærkedage. Lokalerne kan også danne ramme om kurser, undervisning, møder og foredrag.

Den store sal består af 3 sektio­ner. De kan lejes som én samlet stor, smuk sal. Man kan også leje én eller to sektioner. Se billeder nedenfor. Der er borde, stole, service og glas til ca. 100 personer. Køkke­net er et anretterkøkken.

Priserne fremgår nedenfor.

PRISERTIMEBASISWEEKENDTILBUD
Leje af 1 sektion250 kr. per time4000 kr. per dag
Leje af 2 sektioner450 kr. per time5000 kr. per dag
Leje af 3 sektioner650 kr. per time6000 kr. per dag
Køkken1000 kr. i altinkluderet
Depositum1000 kr.1000 kr.

Lokalerne skal afleveres som beskrevet i kontrakten.

WEEKENDTILBUD

Weekendtilbuddet gælder ved leje fredag, lørdag eller søndag og træder i kraft, når den samlede timeleje overstiger weekend­tilbuddet. Lokalerne er tidligst til rådighed på dagen kl 08.

Husk at beregne tid til både forberedelse, selve arrangementet og op­rydning.

Henvendelser om leje af sognegårdens lokaler rettes til kirketjener Kristiane Rothschild 60434705 / udlejning@hellerupkirke.dk

Bordopdækning Bordopdækning Stoleopsætning